Äntligen - jag har hittat den!

Allmänt, Kropp / Permalink / 0
- Alltid varm
- Svettas lätt Och mycket
- Lökringar nästan dagligen
- Helst inte tighta toppar
- Svarta tröjor känns bäst
- Lyfter på armarna typ 100ggr/dag för att kolla läget
- Luktar även svett...
- Har testat Allt! Även det mest onaturliga och otäcka du kan tänka dig att ha under armarna!
Någon som känner igen sig?!
 
Ja...så här har jag iaf haft det sedan tidiga tonåren, varje dag - mer eller mindre. Jag tycker mig testat Allt, både onaturligt och naturligt under dessa år. Ibland när jag testat något nytt och jag tycker det känns ok så har jag svårt att dölja min glädje. Men sedan tar det någon dag...och jag är tillbaka på ruta ett igen. MEN Nu Är Jag Glad På Riktigt! Jag har nämligen använt Deolicious i snart två månader och den funkar! Jag känner mig fräsch hela dagen! Och jag ska va ärlig och säga att jag var skeptiskt även här. Men efter att tjejerna på Piggabutiken.se, och så många kunder som hört av sig och varit positiva om denna deo, så va jag ju tvungen att testa - så TACK för det! Jag gillar att man applicerar den med fingret, den doftar svagt av mint till en början. Och blir jag nu lite svett av någon anledning så luktar det ingenting! Tack vare att den jobbar med att eliminera bakterierna som orsakar svettlukt.
Perfekt med 15ml när man vill testa sig fram, men även när man är på resande fot. Sedan blir 60ml såklart mer prisvärt. Du hittar båda storlekarna här!
 
Kramar Pigga-Jannica

Till top