VILKEN TJURIG UTMANING

Allmänt, Kosttillskott, Träning / Permalink / 0
Hej! 
 
Dags att hämta krafter för att berätta om Tjurruset i Stockholm som jag och mina vänner deltog i.Var du där? Eller har du deltagit något år? :)
 
Jag kan börja med att berätta att jag berundrar alla som tog sig igenom den där smytsiga och "grisiga" lopp. Vilken pers haha! Jag visste att det skulle bli tufft så jag laddade upp rejält med mycket frukost och såklart pwon från Better you. Bästa sättet att ladda upp på. Kände att kroppen svarade bra till en början men den sista kilometern gick trögt måste jag säga, mycket lera i kläderna och benen var tunga av alla backar men det fanns bara ett mål i huvudet och det var såklart att ta sig i MÅL! Som tur var hade jag mina vänner där och den bästa stöttningen man kan få är just av varandra och teamfeelingen. Jag sprang loppet med den här fina tjejen som ni kommer få se mer av ;) Kanske känner ni igen henne från Atleterna 2014 där hon och hennes tävlingspartner vann!
 
Såhär rena och fina var vi precis innan loppet. Efteråt däremot såg jag ut såhär.. haha
 
 
Det var partiter på loppet där man var tvungen att simma sig fram i lera och jag kan säga att jag kom undan lindrigt från leran trots allt. Har du en utmaning som vilar runt hörnet? Eller vill du ha en utmaning? Delta då i Tjurruset. Både kul och utvecklande. Ett bra ställe att våga pressa sig själv eller om du bara vill ha det roligt i leran. Väldigt bra stämning och bra arrangerat! 
 
 
Målgång för ett gäng tappra tjejer! 
 
När jag kom hem fanns det bara två saker att göra. Tvätta alla kläder såklart men också att vila och återhämta sig. När jag väl kom hem blev det film och softande i soffan tillsammans med dessa favoriter, Celcius Cola och Bounce Macadamia & kokos
 
 
Hur gör du för att återhämta dig? :) 
 
Hoppas vi ses där nästa år. Då ska nämligen hela jobbstyrkan på Piggabutiken delta :) 
 
Kramar Pigga-Victoria
Till top