Ett favoritläppstift

Allmänt, Makeup / Dr. Hauschka, Ekologiskt smink, läppstift / Permalink / 0
Förra veckan köpte jag med mig ett nytt läppstift från Dr. Hauschka, nummer 03 Soft Sandy Brown. Just nu känner jag att jag inte vet hur jag klarat mig utan det.. haha! :) 
 
Det är ett läppstift som vårdar och skyddar dina läppar med hjälp av vegetabiliska oljor. 
 
Det är 100% naturligt och alla råvaror är ekologiska. Alla läppstift från Dr.Hauschka är fria från parabener, mineraloljor, silikoner och PEG. De är alltså fria från alla konserveringsämnen och syntetiska doftämnen också.
 
Det är ett läppstift som passar väldigt många tillfällen, idag åker på inför en grillkväll.
 
Psst, glöm inte måla med Maria Åkerbergs coverstick runt dina läppar om du vill förstärka eller framhäva dem :)
 
Kramar Pigga-Victoria
 
Till top