Våga bära färg

Allmänt, Skönhet / 5-free, Priti NYC, pigga-victoria / Permalink / 0
Idag vill jag tipsa om ett nagellack som kommer från ett märke som heter Priti NYC. Det är företag som gör nagellack som är veganska och helt utan gifter. De är även 5-free, det innebär att nagellacken är helt utan formaldehyd, formaldehydrester, toluen, kamfer, dibutyl phtalate (ftalater) - alla dessa ämnen är kända carcinogener (cancerframkallande ämnen).
 
De håller sig glansigt och flagnar inte och har därför blivit stora under modeveckorna i både Miami och New York där man ser dom på alla stora visningar. Detta också pågrund av sitt breda färgsortiment, det finns massvis med fina färger så bara välja och vraka :)
 
Nagellacket på bilden heter Jersey Beauty Dahlia 234.
 
Inte konstigt att den här färgen är en storsäljare på Piggabutiken.se, jag är helt såld!
 
För att nagellacket ska sitta bättre rekommenderar jag att ha ett bas och toplack. Hos priti finns det ett nagellack som har det kombinerat, nummer 705. Det är ett genomskinligt nagellack som både vårdar och skyddar dina naglar. 
 
Jag rekommderar Priti till alla mina vänner, är så nöjd! Hoppas du blir lika upplivad som jag av den här härliga färgen.
 
Psst, klicka på den här länken för att se deras remover.
 
Kramar Pigga-Victoria
 
Till top