Solbränna på flaska

Hudvård, Kropp, Skönhet / Permalink / 0
Hej! 
Har du precis som jag haft din semester och har inte tid att slappa i solstolen? Då har vi den perfekta brun utan solen för dig. Tan in a bottle från Maria Åkerberg är utan tvekan den bästa brun utan solen jag provat och det är jag inte ensam om att tycka.
 
Jag tänkte dela med mig av 8 stycken olika possitiva egenskaper som den bär på: 
- Den har en ljuvlig doft av lavendel och citrongräs
- Den färgar inte av sig på kläder eller sänglakan
- Den ger en mild och fin ljusbrun färg
- Det blir sällan några bruna streck eller ojämnheter
- Du kan styra din bränna beroende på hur mycket du smörjer in dig
- Den är ekologisk
- Den är naturlig
- Den är prisvärd
 
 
 
Här har jag smörjt både ansikte och kropp, morgon och kväll i tre dagar och självklart peelade jag kroppen innan med Body Scrub från Maria Åkerberg och ansiktet med AHA och jojoba peeling likaså från Maria Åkerberg (har inget smink på bilden)
 
Hoppas du vågar prova :) 
 
Pigga Kramar- Victoria 
 
 
 
Till top