Topp tre läppcerat

Allmänt, Ansikte / Permalink / 0
Hej på er! Har ni haft en bra helg? Jag tänkte att jag skulle passa på att lista mina tre favoritcerat som jag rekommenderar dig att prova. Det är verkligen guld värt att ha ett cerat i både träningsväskan, jackan och på jobbet ;) 
 
 
Vill börja med ett läppcerat från Q For Skin som verkligen har blivit en favorit för både mig och min kille. Det har en mild doft och skön konsistens, varken för mjukt eller hårt men fäster bra på läpparna. Ceratet innehåller vårdande svartvinbärsolja, biwax och kamomill.
 
Vi fortsätter med Burt´s bees härliga utbud. Som ni ser har jag valt ett med lite rosa färg och som har en doft av granatäpple. Jag fullkomligt älskar det här ceratet, det blir så glansigt och fint på läpparna. Dessutom är det väldigt prisvärt.
 
Tillsist Maria Åkergergs Lip Care Mentha som är ett cerat med uppfriskande mynta. Ett väldigt vårdande och skyddande cerat som är lite av den hårdare varinanten. Skyddar inte bara för vind och vatten utan också för sol. Ett perfekt allroundcerat som funkar för alla tillfällen. 
 
Ni har väl inte missat piggabutikens bästa erbjudande just nu? klicka här för att se det :)
 
Kramar Pigga-Victoria 
Till top