Morgonstund <3

Allmänt, Kosttillskott, Kropp, Livs, Träning / glutenfritt, piggabutiken / Permalink / 2
Godmorgon på er!
 
Idag ställe jag och Pigga-Emelie klockan en timme tidigare än vanligt för att ta en promenad och äta frukost tillsammans. Att få börja dagen såhär borde vara en lag ;) Så härligt!
 
 
 
 
 
Kan väl avslöja att vi inte bakade fröknäcket idag utan förra veckan. Det är så smidigt att göra själv och det är faktiskt det godaste knäckebröden jag ätit så har man lite tid över för bakning så prova dessa :)
 
Det roliga med dessa är att jag brukar blanda i lite beroende på vad jag har hemma men sammanlagt brukar jag hamna på cirka 6 dl frön, allt ifrån chiafrön, solroskärnor, linfrön och pumpakärnor. För att kunna smeta ut dem på en plåt tillsätter jag 4 dl vatten och sedan några matskedar rapsolja. Innan de åker in i ugnen på 175 grader brukar jag strö på lite flingsalt. När de fått lite färg och stelnat till som ett knäckebröd är det klart! 
Ett litet tips, det är supergott med getost och tomat på just dessa fröknäcken :)
 
Ha en härlig dag!
 
Kramar Pigga-Victoria
 
#1 - - Fairyland surprises:

Mysigt värre!

#2 - - Felicia:

Mysigt!

Till top