Manikyr

Allmänt, Kosttillskott, Skönhet / Manikyr, Priti NYC, maria åkerberg, nagellack, nagelolja, solgar / Permalink / 0
Idag hade jag lite manikyr på mig själv hemma. ÄLSKAR att måla med rött nagellack. Under min utbildning så fick vi lära oss att lacka med en viss teknik, som ska ge det absolut bästa resultatet och det är alltid svårast att lacka med ett klarrött lack. Jag valde att lacka med Priti NYCs nagellack Japanese Rose 323.
 
Efter lacket har torkat är det ett måste för mig att ta på Myrrh Nail & Cuticle Oil från Maria Åkerberg på mina naglar och nagelband! Oljan stärker och gör så att nagelbanden håller sig fina och naglarna inte blir sköra och går av.
 
Efter oljan tar jag på min favorit-handkräm som är från Esse Probiotic Skincare, vilket jag använder varje dag :) den är så skön och mjuk på händerna och man känner verkligen hur händerna blir återfuktade och näringsrika. Det är så praktiskt att den är i pump också!!
 
För att hålla mina naglar friska och starka fyller jag även på med näring inifrån med Skin, Nails and Hair från Solgar. Produkten stödjer kollagenbildningen och man märker resultat redan efter en kort tid!
 
Ha en fin dag!
 
Kramar Pigga-Amanda 
 
Till top