Bobby's Superhair

Allmänt, Hår, Kosttillskott / kosttillskott, naturlig hårvård / Permalink / 0
Strävar du efter ett friskt, mjukt, glänsande hår? Hur ska man egentligen vårda det för att uppnå bästa möjliga resultat? Förutom att använda naturliga hårvårdsprodukter som inte rubbar din hårbottens naturliga oljeproduktionen, är det otroligt viktigt att du tänker på insidan. Det du ser av håret är inte levande och den inre strukturen kan inte påverkas utifrån. Hårets tillväxt är beroende av näring som når hårroten inifrån. Det är egentligen väldigt logiskt när man väl tänker på det, att det vi äter blir till våra byggstenar. Hur går det annars till?
 
Här på Piggabutiken.se tänker vi att det är självklart att skönhet och hälsa kommer innifrån. Så förutom att använda naturligt shampoo och balsam, äta varierad kost och dricka mycket vatten, är det bra att äta ett kosttillskott som är speciellt utformat med de vitaminer och mineraler ditt hår behöver för att växa optimalt.
 
För ett tag sedan bestämde jag mig för att låta min naturliga hårfärg växa fram, och det har faktiskt gått mycket snabbare än vad jag räknat med. I samband med att jag slutade bleka håret började jag även äta kosttillskott för att hjälpa håret att växa snabbare, och detta tror jag har haft stor betydelse för hur snabbt det gått. 
 
Eftersom jag är så övertygad om att dessa kosttillskott har så stor betydelse för hårtillväxt, är ingen gladare än jag över att presentera det nya tillskottet inom kategorin hår, hud och naglar - Bobby's Superhair!
 
Bobbys Superhair är en svensk succéprodukt som på kort tid kommit att bli populär inom skönhetssegmentet och är utvecklad i samarbete mellan Better You's produktexperter och Bobby Oduncu. Formulan är framtagen med utgångspunkt från en nordisk livsstil med Bobbys långa erfarenhet som frisör och Better You's friskvårdsinriktning som bas.
 
Avslutningsvis vill jag att du tänker på att det ändå tar tid för håret att växa och därför rekommenderar jag att du ger denna produkt lite tid och har tålamod. För att du ska märka resultat bör du iallafall äta detta kosttillskott två månader innan du märker den största effekten. Vi vill att du ska ge produkten en ärlig chans och därför kan du klicka hem två burkar till ett otroligt bra pris hela helgen.
 
Klicka här för att komma till erbjudandet du bara inte kommer kunna motstå!
 
Kram Pigga-Viktoria
 
Till top