Värmande höstfrukost

Allmänt, Livs / Urtekram, glutenfritt, gojibär, gröt / Permalink / 0
Älskar du också smoothies till frukost? Det brukar tillhöra min standardfrulle men nu när det är lite kyla i luften brukar jag äta något varmt till frukosten. Fyrkorngröt från Urtekram är så himla god, perfekt start på dagen. För att boosta den toppar jag den med gojibär från superfruit. Jag brukar alltid göra min gröt på spisen, det blir så mycket godare. Du kan såklart välja att toppa din gröt med annat än gojibär. Ibland åker det fram blåbär, hallon och lite nötter. 
 
Gojibär är väldigt rika på vitaminer, de är supergoda att äta precis som de är. Dessa ekologiska och osvavlade gojibären är solklart de godaste jag ätit, de är dessutom RAW :)
 
Tillsammans med den här boosten brukar jag ha havremjölk men du väljer helt efter vad du vill ha för mjölk!
 
Kramar Pigga-Victoria
 
Till top