7 dagars örtkur som renar din kropp

Allmänt, Kosttillskott / detox, renew life / Permalink / 0
Hej på er! Idag när jag vaknade kände jag att jag var tvungen att köpa med mig en av de kortare detoxarna hem från Piggabutiken.se. Lika bra att passa på nu när det är 20% rabatt på alla detoxar från Renew Life! Såhär efter jul känner jag att jag ätit lite mer onyttigt än vanligt och jag känner att jag behöver en riktig utrensning. Jag kommer kombinera 7 days rapid cleanse tillsammans med PUKKAte cleanse för en optimal detox. Jag kommer också att lägga om kosten och försöka äta så mycket RAWfood som möjligt.
 
På kostschemat finns mängder med frukt, nötter, grönsaker, frön och bär. En av mina favoriter är fröknäcke med getost och lite tomat på, mums.
 
Till dig som aldrig gjort en detox tidigare rekommenderar jag en lite kortare detox så den här på 7 dagar är ypperlig för dig som är nybörjare eller för dig som inte har tid med en längre utrensing.
 
Rivstarta det nya året och boosta dig med nyttigheter. Kör hårt nu och lycka till!
 
Kramar Pigga-Victoria
 
Till top