Vinterfräsch

Allmänt, Makeup, Skönhet / Ekologiskt smink, brun utan sol, ekologiskt, maria åkerberg, smink / Permalink / 0
Nu vid den här lite kallare och mörkare årstiden så får vi inte så mycket färg på kroppen som vi kanske önskar. För att jag ska känna mig lite fräschare och få lite färg på kroppen och i ansiktet använder jag mig främst av 2 stycken produkter nämligen Tan In A Bottle och Sun Kissed Terracotta, båda från Maria Åkerbergs sortiment. Perfekt att använda till vinterns festligheter!!
 
Tan in a bottle är en ekologisk brun-utan-sol som ger en jämn och fin färg, kan användas både på kroppen och i ansiktet. Det blir ingen enorm brun-utan-sol effekt utan det blir ett mer fräscht resultat och man ser piggare ut. Vilket jag tycker är perfekt nu på vintern. För att stärka intrycket av solkysst hud använder jag gärna solpuder.
 
Sun Kissed Terracotta pudret är ett solpuder som ger en fin och jämn nyans, perfekt att ha både till vardags och till fest. Du kan applicera det i hela ansiktet eller på partier som du vill skugga. Pudret mattar även ner en blank hy och täpper inte till porerna.
 
Dessa två i kombination är såååå fint för vinterns alla fester och upptåg!
 
Kram Pigga-Emelie
 
Till top